Kesän selkä/välilevypullistuma-ongelmat ovat taakse jäänyttä aikaa.
Nyt on jo takana kymmenkunta erittäin hyvin onnistunutta treeniviikkoa.
Jälkikäteen ajatellen selkäongelmien aiheuttama kunnon tauko kevään ja syksyn treenien väliin saattoi tehdä hyvääkin.
Autontyöntö-projekti on nyt viimeistelyvaiheessa kunnon, auton ja tapahtuman suunnittelun osalta. Eilen autoon vaihdettiin ennätysyrityksessä käytettävät Hakkapeliitta R3 -kitkarenkaat, joissa on poikkeuksellisen matala vierintävastus. Lähipäivinä teen kokopitkän koetyönnön "kisakokoonpanolla", jolloin varmistuu se onko tänä syksynä edellytyksiä tehdä ennätystyöntö.
Projektiin liittyvä härvelikehitys sai myös kirsikkansa kakun päälle: 20.9.2020 jätin patenttihakemuksen Marko Hakalan kanssa yhteistyössä ideoidusta ja kehitetystä yleiskäyttöisestä ajoneuvon ohjauspyörän kauko-ohjauksesta. Se, ja Nokian Renkaiden tarjoama mahdollisuus harjoitella testiradalla on ollut avainroolissa harjoittelun onnistumisen kannalta. Voin treenata koska tahansa. Ohjauspyörän kauko-ohjaus on parissa minuutissa asennettavissa mihin tahansa autoon. Se olisi varmasti kätevä apuväline esimerkiksi autokorjaamoilla.
Lue lisää Fastest time to push a car one mile -projektista.
Hyviä uutisia PRH:lta: autontyöntö-projektissa Marko Hakalan kanssa kehitetty ajoneuvon ohjauspyörän kauko-ohjauksen patenttihakemus sai myönteisen päätöksen.
Etsimme yhteistyökumppania patentin tuotteistamiseksi ja kaupallistamiseksi. Laite sopii mielestämme erinomaisesti mm. autokorjaamoille tai katsastuskonttoreille. Se vähentää työvoiman tarvetta ja nopeuttaa työntekoa. Ota yhteyttä Jussiin: jussi.kallioniemi@radiant.fi (0400966558)